Drechtstad Automatisering is Synergy partner van HP

Drechtstad Automatisering is officieel Synergy partner geworden binnen het HP Amplify Partner Programma. Met deze stap versterken wij onze samenwerking met HP en onderstrepen wij onze focus op kwaliteit, kennis en betrouwbare IT-oplossingen.

HP Amplify is het wereldwijde partnerprogramma van HP voor IT-dienstverleners. Binnen dit programma werkt HP samen met partners die actief investeren in expertise, samenwerking en dienstverlening, zodat klanten kunnen rekenen op goed ondersteunde en toekomstbestendige IT-omgevingen.

Dankzij deze samenwerking werken wij volgens de richtlijnen van HP en beschikken wij over actuele kennis van HP-oplossingen, zoals werkplekken, laptops en printers. Hierdoor kunnen wij nog beter adviseren en ondersteunen bij de juiste keuzes, de inrichting én het beheer van IT-omgevingen.

Deze ontwikkeling sluit naadloos aan bij onze manier van werken: persoonlijk contact, korte lijnen en oplossingen waar je op kunt vertrouwen. Op deze manier blijven wij, samen met onze partners, werken aan stabiele en toekomstgerichte IT-oplossingen voor onze klanten.

Gerelateerde blogs

  • Silver partner van Veeam Software

    Drechtstad Automatisering heeft de status van Silver Cloud & Service Provider Partner bereikt. Wij werkten [...]

  • Drechtstad Automatisering behaalt ISO 27001- Certificering

    Wij zijn trots om aan te kondigen dat wij onze ISO 27001- certificering hebben behaald! [...]

  • Microsoft 365 Business Premium

    Bij Drechtstad Automatisering geloven we dat moderne technologie pas echt waardevol is als het mensen [...]

  • Slimmer communiceren met Bubble & 3CX

    Bij Drechtstad Automatisering geloven we dat technologie pas echt waarde heeft als het het werk [...]