KANTOORAUTOMATISERING ALS TOPPRESTATIE

Drechtstad Automatisering  is hiervoor je partner bij uitstek. Het team, de techniek en de elementen zijn bepalend bij het behalen van topprestaties. Dit is voor het advies, ontwerp, installatie en beheer van kantoorautomatisering.

Directeur/eigenaar

Inspireert het team al ruim 25 jaar. Creëert dagelijks motivatie en met overtuigende kracht zet hij de koers uit. Vol innoverende ideeën en een heldere visie op de huidige en toekomstige ICT toepassingen.

(Pre) sales advies

Ruim een ¼ eeuw de adviseur & specialist op onze sales afdeling. Objectief, enthousiast & leergierig. Altijd bezig met innovatie en deelt dit graag met zijn relaties door het geven van een goed en eerlijk advies.

Michael Vrijland

ICT Advisor

Altijd enthousiast, betrokken en een mensen mens. In zijn adviserende rol gaat Michael in op de ICT behoeftes van de klant. Ook het inzichtelijk en beheersbaar maken van de ICT kosten pakt hij graag met je op.

Customer Service Manager

Een ervaren ICT Service Manager. De basis is de beschreven afspraak, maar in de praktijk de volle aandacht voor de kwalitatieve uitvoering van de overeengekomen dienstverlening. Verbinder tussen techniek en gebruiker.

ICT BEHEER

Onze DA Virtuele Engineer is altijd aan het werk voor onze relaties, nooit moe, geen pauzes nodig, DAVE doet niet aan lunchen. DAVE houdt 24×7 jouw netwerk in de gaten en biedt verschillende mogelijkheden van ICT beheer waaronder signaleren, attenderen, acteren en informeren. Hierdoor kun jij de focus leggen waar deze het meest effectief is, op jouw bedrijfsvoering!

Servicedesk planning

Rots in de branding voor alle organisatorische werkzaamheden bij onze Servicedesk . Empathische open instelling, flexibel en daagt zichzelf dagelijks uit tot verdere ontwikkeling, perfectie & klanttevredenheid van onze service activiteiten.

Servicedesk engineer

Ruime en brede ervaring in de IT support. Met zijn kennis analyseert hij de issues. Zijn inlevingsvermogen en geduld zorgen voor een begrepen gevoel en opgeloste issues op de 1e lijns Servicedesk.

Servicedesk planning

De backbone van onze Servicedesk. Analyseert en onderzoekt de dagelijkse meldingen. Jarenlange ervaring en veel technische kennis zorgen voor de juiste vervolgacties en proactief ingrijpen.

JORDY VREUGDENHIL

Servicedesk medewerker

Rustige, stabiele en zeer ervaren 2e lijn servicedesk engineer. Denkt in oplossingen en adequaat handelen zodat beschikbaarheid en continuïteit van een ICT omgeving gewaarborgd blijft.

VOIP & Netwerk specialist

Een gepassioneerde IT engineer, breed in kennis en ervaring met een specialisatie in VOIP, Security en WiFi. Gedetailleerd in zijn vak, onderzoekt en analyseert.

Systeem & Netwerk specialist

Een gedreven IT specialist, vakman in hart en nieren met een ongekend analytisch vermogen. Doorgrond de issues en lost ze op met kennis, ervaring en passie.

Cloud & Netwerk specialist

Beschikt over een brede kennis van IT met een duidelijke voorkeur voor de Microsoft Cloud oplossingen . Gretig om op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen. Accuraat, punctueel & gepassioneerd.

(365) Applicatie ontwikkelaar

Voor de ontwikkeling van een maatwerk toepassing, Microsoft 365 PowerApp of PowerBI dashboard gaat hij de uitdaging aan. Meedenkend, analytisch en kritisch bouwt hij aan de digitale toekomst van je onderneming

Contact

Hebben we jouw interesse gewekt en wil je meer informatie?
Neem dan even contact op

ONZE PARTNERS